Do pierwszego Grand Prix pozostało jeszcze kilka tygodni. 27 marca na torze Albert Park w Melbourne, po 20 latach nieobecności, Pirelli oficjalnie powróci do wyścigów. Tymczasem, aby skrócić fanom F1 czas oczekiwania, firma zorganizowała międzynarodowy konkurs dla uzdolnionych plastycznie i pomysłowych ludzi. Na czym polega wyzwanie? Należy stworzyć projekt grafiki pokazowego bolidu F1 Pirelli. Wyjątkowość zadania tkwi jednak nie w zdolnościach plastycznych, a kreatywnym myśleniu. Tematem przewodnim konkursu ma być bowiem jak najlepsza wizualizacja osobowości marki Pirelli. Właśnie tak, osobowości! Pirelli jest nowatorskie, prowokacyjne, kontrowersyjne i kosmopolityczne – taki też ma być sam projekt. Bolid pokazowy stworzony według nagrodzonego wzoru będzie prezentowany na wystawach i targach w całej Europie, a zwycięzca otrzyma 3800 dolarów.
Dla zainteresowanych udziałem w konkursie Pirelli stworzyło stronę www.pitline.pirelli.com, na której chętni mogą się zarejestrować. Trzeba działać szybko, bo czas ucieka. Konkurs trwa do 21 marca.
Źródło: Informacja prasowa
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?