2 z 6
Poprzednie
Następne
Nad rozlewiskiem. Jak serial promował Ostródę w 2012 roku?
W roli głównej - miasto
„PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” przeanalizował wyniki obecności 11 nazw miejscowości w kontekście 12 tytułów wybranych polskich seriali. Najlepszą pozycję pod względem liczby publikacji oraz potencjalnych kontaktów informacji z odbiorcą uzyskał Sandomierz, pokazywany w serialu „Ojciec Mateusz”. Nazwę miasta wymieniono w 2012 roku blisko 900 razy, a zasięg publikacji kształtował się na poziomie 550 mln osób. Toruń – w którym kręceni są „Lekarze” oraz Wrocław – miasto „Pierwszej Miłości” również przekroczyły cezurę 800 publikacji. Z informacjami o grodzie Kopernika miało szansę zetknąć się prawie 450 mln odbiorców. O niecałe 100 mln mniej takich potencjalnych kontaktów odnotowano w przypadku stolicy Dolnego Śląska.