Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
2 z 6
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
„PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” przeanalizował wyniki...
fot. www.press-service.com.pl

Nad rozlewiskiem. Jak serial promował Ostródę w 2012 roku?

W roli głównej - miasto

„PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” przeanalizował wyniki obecności 11 nazw miejscowości w kontekście 12 tytułów wybranych polskich seriali. Najlepszą pozycję pod względem liczby publikacji oraz potencjalnych kontaktów informacji z odbiorcą uzyskał Sandomierz, pokazywany w serialu „Ojciec Mateusz”. Nazwę miasta wymieniono w 2012 roku blisko 900 razy, a zasięg publikacji kształtował się na poziomie 550 mln osób. Toruń – w którym kręceni są „Lekarze” oraz Wrocław – miasto „Pierwszej Miłości” również przekroczyły cezurę 800 publikacji. Z informacjami o grodzie Kopernika miało szansę zetknąć się prawie 450 mln odbiorców. O niecałe 100 mln mniej takich potencjalnych kontaktów odnotowano w przypadku stolicy Dolnego Śląska.

Zobacz również

Tak oceniliśmy piłkarzy Arki za mecz z Resovią. Skóra bohaterem, błędy w defensywie

Tak oceniliśmy piłkarzy Arki za mecz z Resovią. Skóra bohaterem, błędy w defensywie

Piękny gest Josue. Zrehabilitował piłkarza Legii

Piękny gest Josue. Zrehabilitował piłkarza Legii

Polecamy

Kartą czy gotówką? W tych regionach płatności bezgotówkowe wybieranej są najczęściej

Kartą czy gotówką? W tych regionach płatności bezgotówkowe wybieranej są najczęściej

Co? Gdzie? Kiedy? – źródło informacji dot. Pucharu Tymbarku

Co? Gdzie? Kiedy? – źródło informacji dot. Pucharu Tymbarku

Mistrzostwa Europy Pokemon już w ten weekend. Zobacz, gdzie obejrzeć

Mistrzostwa Europy Pokemon już w ten weekend. Zobacz, gdzie obejrzeć