Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 6
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Analitycy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” obliczyli...
fot. www.press-service.com.pl

Nad rozlewiskiem. Jak serial promował Ostródę w 2012 roku?

W roli głównej - miasto

Analitycy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” obliczyli również ekwiwalent reklamowy informacji na temat poszczególnych miejsc w kontekście seriali. Największą wartość miały publikacje i emisje na temat Wrocławia - 12,9 mln zł, Krakowa - 12,5 mln zł, Sandomierza 10,8 mln zł oraz Torunia – 9,2 mln zł. Na rozgłosie, zyskał również Jeruzal, w którym nagrywane są odcinki serialu „Ranczo”. Miejscowość uzyskała AVE na poziomie 2,2 mln zł, co stanowi wynik wyższy niż np. ma Bydgoszcz w związku z serialem „Lekarze” czy Ostróda („Nad rozlewiskiem”).

Zobacz również

Mistrzostwa Polski IDO Show Dance. Najlepsi tancerze zjechali do Łańcuta [ZDJĘCIA]

Mistrzostwa Polski IDO Show Dance. Najlepsi tancerze zjechali do Łańcuta [ZDJĘCIA]

Gwardia nie dojechała na mecz. Pięć zwycięstw drużyn z regionu [ZDJĘCIA]

Gwardia nie dojechała na mecz. Pięć zwycięstw drużyn z regionu [ZDJĘCIA]

Polecamy

Biedronka obniży ceny, aby sprzedać więcej. Spółka mówi też o wojnie z Lidlem

Biedronka obniży ceny, aby sprzedać więcej. Spółka mówi też o wojnie z Lidlem

Tajniki sukcesu w nauce - jak przygotować się do egzaminów

Tajniki sukcesu w nauce - jak przygotować się do egzaminów